Shakes and Fidget - Kivédés, kitérés, sebzés


Honlap-menü

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Belépés


forrás: http://forum.sfgame.hu/showthread.php?t=653





Kivédés


A kivédés minden esetben akkora amekkora értéket a pajzs ír. Ez az érték maximum 25% lehet. A varázslók támadásait nem lehet kivédeni.


Kitérés


Ha egy felderítő elérte a 10. szintet akkor a kitérési esélye fix 50%-ra áll be. A kitérés az,ha valamelyik támadás nem talált. Varázslók támadásai elől nem lehet kitérni.


Sebzés


Sebzésképlet: Sebzés = (fegyvered sebzése) * (1 + (a karaktered fő tulajdonsága)/10 - (a főtulajdonságod értéke az ellenfélnél)/20).
A felderítőnek az ügyesség, a mágusnak az értelem, a harcosnak pedig az erő a főtulajdonsága.




Kritikus sebzés

 

 

A kritikus támadás kétszeres sebzést ad és hat rá a támadásonkénti sebzésnövekedés.



Sebzésnövekedés


A sebzés minden támadás (nem kör!) után kap egy 0,4-es szorzót az alaptámadáshoz. A növekedés tehát így megy végbe: *1-*1,4-*1,8-*2,2-*2,6-*3... és így tovább


Páncél


A páncél csökkenti a a harcosok és a felderítők sebzését, de a mágusokét nem.


Első támadás


Teljesen véletlenszerű, hogy ki kezdi a csatát.


 


 


 



És egy csata szimulátor:Itt


(a szimulátor sajnos német) 

 





 

 


UI:


Jellmagyarázat:


*=szorzás


/=osztás


+=összeadás


-=kivonás

Keresés

Regisztráció
Katt ide!

Hirdess te is!

Egyéb játék
  • Blood Moon
  • Soccer Star

  •     ShakesandFidget.ucoz.huCopyright MyCorp © 2016             SF.ucoz.hu