forrás: http://forum.sfgame.hu/showthread.php?t=653
Kivédés
A kivédés minden esetben akkora amekkora értéket a pajzs ír. Ez az érték maximum 25% lehet. A varázslók támadásait nem lehet kivédeni.
Kitérés
Ha egy felderítő elérte a 10. szintet akkor a kitérési esélye fix 50%-ra áll be. A kitérés az,ha valamelyik támadás nem talált. Varázslók támadásai elől nem lehet kitérni.
Sebzés
Sebzésképlet: Sebzés = (fegyvered sebzése) * (1 + (a karaktered fő tulajdonsága)/10 - (a főtulajdonságod értéke az ellenfélnél)/20). A felderítőnek az ügyesség, a mágusnak az értelem, a harcosnak pedig az erő a főtulajdonsága.
Kritikus sebzés
A kritikus támadás kétszeres sebzést ad és hat rá a támadásonkénti sebzésnövekedés.
Sebzésnövekedés
A sebzés minden támadás (nem kör!) után kap egy 0,4-es szorzót az alaptámadáshoz. A növekedés tehát így megy végbe: *1-*1,4-*1,8-*2,2-*2,6-*3... és így tovább
Páncél
A páncél csökkenti a a harcosok és a felderítők sebzését, de a mágusokét nem.
Első támadás
Teljesen véletlenszerű, hogy ki kezdi a csatát.
És egy csata szimulátor:Itt
(a szimulátor sajnos német)
UI:
Jellmagyarázat:
*=szorzás
/=osztás
+=összeadás
-=kivonás
|